Конспекти уроків


Тема:   Україна - європейська держава
Мета: дати учням короткі відомості про Україну - незалежну європейську 
            державу;спонукати до дослідницької та пошукової діяльності; вихо-
            вувати патріотичні почуття.
                                         
                                Хід  уроку

І.Організаційний  момент

ІІ.Актуалізація опорних знань

1.Читання акровірша
        У всіх людей одна святиня,
        Куди не глянь,де не спитай,
        Рідніша їм своя пустиня,
        Аніж земний в чужині край.
        Їм красить все їх рідний край.
        Нема без кореня рослини,
        А нас,людей,без Батьківщини.
- Чим ви найбільше пишаєтесь у своїй Вітчизні? (слайд 4)

2. Гра «Хто більше» (робота в парах)
  -Дібрати до слова Україна якнайбільше прикметників (рідна,люба, мила…..)

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся,чому Україну називають європейською державою.

ІV.Вивчення нового матеріалу

1.Робота з підручником( ст. 110 – 111)
– Читання тексту учнями (слайд 5)

2. Вправа « Мікрофон »
-         На якому материку знаходиться Європа?
-         Скільки держав у Європі?
-         Де знаходиться центр Європи?
-         Як називають жителів Європи?
-         Які зовнішні схожості в європейців?

 3.Робота з картою ( слайд 6, 7)

 4.   Тестування
 1. Україна розташована:
а) на південному сході Європи;
б) на північному сході Європи;
в) на південному заході Європи.
2. За своєю територією Україна серед країн Європи посідає:
а) друге місце;
б) перше місце;
в) сьоме місце.
3. Познач назви країн, з якими межує Україна:
а) Румунія;                              г) Польща;                            є) Молдова;
б) Франція;                             д) Китай;                               ж) Білорусь;
в) Угорщина;                          е) Словаччина;                      з) Росія.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Проблемна ситуація

1. Робота в групах (опрацювання статті підручника)
- Що таке Євросоюз? (слайд 8 – 10)
- З якою метою створений Євросоюз?
- Скільки країн-учасниць він налічує?

VІІ. Робота в зошитах
1.     Записати назви країн-сусідів України.
2.     Гра « Так чи ні »?
          
3.     Робота за схемою « Країни Євросоюзу » .

           VІІІ. Узагальнення й систематизація знань
1.     Робота в парах
              - Відновіть речення.  
         • У Євросоюзу є свій    (прапор) і своя грошова одиниця -  …(євро)  .
         • 9 травня у країнах Євросоюзу відзначають … (День) …( Європи)  .
         • Євросоюз налічує  … (28)  країн-учасниць.

            ІХ. Підбиття підсумків. Рефлексія
1.     Вправа «Незакінчене речення»
-         Тепер я знаю, що Україна – …  .
-         Я довідалася про …  .
-         Мені найбільше запамяталося …  .
-         Я прагну довідатися більше про …  .
  
   Х. Творча вправа «Коло»
      -Що я можу зробити для України сьогодні? (слайд11)
 
     ХІ. Домашнє завдання
            Ст. 110 – 113. 

Немає коментарів:

Дописати коментар